- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

درسالروز تشکیل بسیج مستضعفان گردهمایی بزرگ بسیجیان لاهیجان برگزار می‌شود

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]، سرهنگ ناصرپورکریمی ظهر امروز پیش از خطبه های نماز جمعه شهرستان با اشاره به آغاز هفته بسیج گفت: در هفته بسیج با رویکرد بصیرت‌افزایی و آگاهی بخشی به اقشار مختلف مردم ده‌ها برنامه در سطح پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان لاهیجان اجرایی خواهد شد.

فرمانده سپاه با بیان اینکه بیش از ۱۷۱ برنامه مختلف در موضوعات مختلف برای گرامیداشت هفته بسیج در شهرستان تدارک دیده شده است گفت: بیش از ۵۳ برنامه در غالب همایش و نشست های فرهنگی،سیاسی و بصیرتی خواهد بود و همچنین ۳۲ عنوان برنامه ورزشی در موضوعات مختلف در همین هفته پیش بینی شده است.

وی در ادامه با اشاره به مهم ترین برنامه های هفته بسیج با بیان اینکه بیش از شش یادواره شهداء نیز در سطح شهرستان خواهیم داشت با اشاره به همایش اقتدار بسیج در روز ۵ آذر گفت: در سالروز بسیج مراسم گردهمایی بسیجیان در محل مقابل فرمانداری لاهیجان، در صورت مساعد بودن وضعیت جوی برگزار می‌شود.

سرهنگ پورکریمی در ادامه پیاده روی خانوادگی ، محفل انسی با قرآن، برگزاری مسابقه های ورزشی ، نمایشگاه ، فراخوانی گردان های عاشورا و الزهرا و اعزام پزشکان بسیج به نقاط دور افتاده را از دیگر برنامه های هفته بسیج در سطح شهرستان دانست.

فرمانده سپاه لاهیجان با بیان اینکه بسیجیان همانگونه که درطول دوران هشت سال دفاع مقدس بدون منت در برابر دشمنان زبون ایستادگی کردند، هم اینک نیز به عنوان سدی محکم در برابر توطئه های نرم دشمنان ایستادگی می کنند گفت: تنها راه نجات و مصون ماندن کشور در برابر دشمنان ، فرهنگ و حاکمیت تفکر بسیج است و اگر این فرهنگ در هر کشوری طنین انداز شود از چشم طمع و تجاوز دشمنان دور خواهند ماند.

———————————————————————————————————————————————————————-

منبع: سایت لاهیجان [1]

انتهای پیام/