- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

شهید همدانی به لشکر قدس گیلان آبرو بخشید

به گزارش  پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل [1]، سردار عبدالله پور شهادت حسین همدانی را اجر و ثواب وی در نتیجه یک عمر مجاهدت در راه خدا دانست و افزود: شهید همدانی عاشقانه در راه ولایت و حفظ اسلام گام برداشت و همیشه خود را بدهکار نظام و انقلاب و شهدا می خواند. …

مراسم اربعین شهدای مدافع حرم گردان امام حسین و بزرگداشت شهید سرلشکر حسین همدانی عصر امروز با حضور سردار محمد عبدالله پور در مسجد شهدای رودسر برگزار شد.

سردار عبدالله پور شهادت حسین همدانی را اجر و ثواب وی در نتیجه یک عمر مجاهدت در راه خدا دانست و افزود: شهید همدانی عاشقانه در راه ولایت و حفظ اسلام گام برداشت و همیشه خود را بدهکار نظام و انقلاب و شهدا می خواند.

وی با تاکید براینکه شهید همدانی همیشه علاقه خاصی به نهاد بسیج داشت گفت: شهادت مزد اخلاص شهید همدان و جهاد او در راه خدا بود .

فرمانده سپاه قدس گیلان اضافه کرد: شهید همدانی با حضور خود در لشکر قدس گیلان توانست صرف زمان اندکی وضعیت بسیار مطوبی را به آن ببخشد و باعث شود در عرصه مختلف پیروزی های غیر قابل باوری را این لشکر نوپا رقم بزند.

وی با اشاره به اینکه اخلاق مداری و اخلاص در شخصیت شهید همدانی به عنوان الگوی مناسب برای نسل جوان کشور محسوب می شود گفت:او در اوج اخلاص و نزدیکی به ذات اقدس الهی بود و هرگز برای دنیای خود قدمی برنداشت.

عبدالله پور اظهار کرد: شهید همدانی در فتنه ۸۸ هم در حمایت از ولایت بسیار نقس موثری را ایفا نمود.

وی با تاکید بر نقش مهم شهید همدانی در عدم سقوط اسد در سوریه گفت: او با تربیت و تشکیل بسیج مردمی در سوریه فتنه اسرائیلی آمریکایی را خاموش و جبهه مقاومت را در حساس ترین صحنه ها تنها نگذاشت

———————————————————————————————————————————————————————-

منبع: رصد

انتهای پیام/