- پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل - https://ahrargil.ir -

روایتی دیگر از سردار شهید محمد اصغریخواه + تصاویر

   گروه ایثار و مقاومت  پایگاه خبری تحلیلی احرارگیل  [1]، توفیق یافت تا درایام الله های سال در راستای ترویج فرهنگ غنی شهید و شهادت از دل وصایای شهدای گیلانی، به بیان اهداف، توصیه هاو سفارشات شهدا بپردازد که خدای رحمن را از این همه عنایت اش سپاس می گوییم.

… از گرامیداشت هفته بسیج به خاطرات منتشر نشده شهدا سری زدیم تا ناگفته های آن حماسه سازان بی بدیل را تحت عنوان «جمعه شهدایی » (یک جمعه ،یک خاطره ، از یک شهید گیلانی) در اختیار شما «خاکریزی ها» ی بزرگوار قرارداده و با هم مرور کنیم  روایاتشان را …

اینبار روایتی از سردارشهید محمد اصغریخواه از زبان همرزمش، بشنوید:

عملیات کربلای ۵ پشت خاکریزی رسیدیم ، شهید اصغریخواه را دیدم درحالیکه غذا را لقمه گرفته و در دهان اسیر مجروح عراقی می گذارد و سپس جای زخم اسیر عراقی را باندپیچی کرد .

پرسیدم چرا شما ؟

دستور می دادید بچه ها این کار را بکنند .

در جوابم گفت : من که فرمانده این گردان هستم در جلوی چشم نیروها باید این عمل را انجام دهم تا نیروها یاد بگیرند که ما در مقابل نیروهای به اسارت در آمده دشمن چه وظایفی بر عهده داریم ./  روی تصاویر کلیک کنید.

همراهان گرامی ، سلام

خاطرات ، دلنوشته ها و عکس های خود را برای انتشار برای ما :

ازطریق ایمیل به نشانی   info@ahrargil.com [2] ارسال نمایید.

۱۰۹۴۶۷۹_۸۰۹ [3]۱۰۵۲۷۵۲AK003 [4] ۱۰۵۲۷۵۲AK019 [5] File0067 [6] File0060 [7] ۱۰۵۲۷۵۲AK034 [8] ۱۰۵۲۷۵۲AK015 [9] File0063 [10] ۱۰۵۲۷۵۲AK021 [11]

———————————————————————————————————————————————————————-

راوی: میر احمد خادمی

انتهای پیام/